קובי רוטנברג
יועץ שיווק ופרסום ומנהל השיווק של אתר הכלכלה החרדי – ביזנעס. אך לפני הכל, תמיד קופירייטר ואיש קריאטיב. חי ונושם את תחום השיווק ובמיוחד את
מכללת פרוג , בני ברק: רח’ ז’בוטינסקי 168 מגדלי שקל | ירושלים: רח' שטראוס 3 | טלפון: 0722201433
לשנות דעות של אלפי אנשים בזכות שורה אחת, להפוך חברה או מוצר שמנסה למכור – למותג שכולם רוצים לקנות, לשבור את הראש ולפצח תובנות שכל אחד מזדהה איתן, לשלוט בערוצים שונים וליצור הצלחה באמצעות רעיונות ומילים. זה הזמן לחשוב קריאייטיבי!
עמוד ראשי » מסלולי לימוד » קורס פרסום
כל אחד מאתנו פוגש מדי יום אלפי מסרים פרסומיים, באינספור מדיות – פיזיות ודיגיטליות. כדי להתבלט מעל כל ה"רעש" צריך, לפני הכל, להיות יצירתי. רעיונאות (קופירייטינג) היא הכלי החשוב ביותר בדרך להפקת מסעות פרסום פורצי דרך, שנוגעים בליבו של הצרכן ומניעים אותו לפעולה.
קורס קריאייטיב וקופירייטינג המורחב בבית פרוג מפגיש אתכם עם אנשי הקריאייטיב המובילים בישראל, שיצרו קמפיינים זוכי פרסים עבור מותגים מובילים בארץ ובעולם. ביחידות הקורס תכירו את יסודות הפרסום והפסיכולוגיה שמאחוריו, תרכשו מגוון אדיר של כלים ליצירת רעיונות (גם כשהמוח ריק!), תחדדו את כישורי הכתיבה והחשיבה הויזואלית, תכירו לעומק את המדיות השונות ותלמדו לייצר פרסום איכותי לכל אחת מהן (וגם לזירות שמחוץ למדיה) ותתמקצעו בביצוע קמפיינים גדולים ומורכבים לסוגי עסקים שונים.
תיק העבודות העשיר שעמו תסיימו את הקורס, לצד היכולת להתמודד עם כל משימה, יפתחו לכם את הדלת לפרויקטים רבים בקרב לקוחות בגדלים שונים ומסקטורים שונים (מסחרי, חברתי ופוליטי). הקורס חווייתי במיוחד וכולל שיעורים מאתגרים ועמוסים באתגרים קריאייטיביים מסוגים שונים.
לימודי פרסום, קריאטיב וקופרייטניג בבית פרוג מתקיימים בבני ברק ובירושלי ומיועדים לגברים ונשים חרדים ודתיים ומתקיימים בהפרדה מלאה.
לימודי קופרייטינג ופרסום בפרוג מאפשרים לך ליצור את הבסיס לקמפיין פרסומי עבור כל עסק, מכל תחום, ולפתח אותו לפרסומים מגוונים: בעיתונות, ברדיו, ברשת האינטרנט, בנקודות המכירה, ברשתות החברתיות ועוד
משלב הניתוח האסטרטגי ודיוק ערכי המותג, דרך כתיבת השם והסלוגן המנצחים עבור המותג ועד יצירת שפה פרסומית עוצמתית המזוהה עם המותג ומעבירה בצורה מושלמת את התחושות והערכים המרכזיים שלו
בזכות תרגול מאסיבי בלימודי פרסום, של טכניקות ושיטות פעולה במדיה ש"מתחת לקו" - פרסום גרילה, קידום מכירות, פרסום בנקודת המכירה, יצירת מדיות חדשות ועוד
עם היכרות מעמיקה של ערוצי הפרסום והשיווק השונים בדיגיטל, יכולות כתיבה מתקדמות המותאמות למאפיינים הייחודיים של כל אחת מהמדיות הדיגיטליות, וידע שיאפשר לכם להעביר את הרעיונות והמסרים בצורה האפקטיבית ביותר
יועץ שיווק ופרסום ומנהל השיווק של אתר הכלכלה החרדי – ביזנעס. אך לפני הכל, תמיד קופירייטר ואיש קריאטיב. חי ונושם את תחום השיווק ובמיוחד את
שירה אליצור, מרצה בתחומי היצירתיות, פרסום ותקשורת חזותית. מנהלת קריאייטיב במשרד פרסום. יוצרת סרטונים ומיזמים חברתיים ברשתות החברתיות. בעלת שני תארים. אני ופרוג: סקרנות
יוני ברק עצמאי בתחום הMOTION GRAPHICS, אנימציה ופוסט. מרצה לאפטר אפקטס ופוטושופ. בוגר בית הספר JUMP CUT לעורכים ואנימטורים.מגיע מרקע עשיר בעולם הפרסום לאחר שנים כקופירייטר (בוגר
בוגר הבצפר בנמל ת"א. כעשר שנים במשרדים השונים ועם לקוחות הגדולים במשק: בולטון פוטנציאל, אשחר&more, אגס ועוד כיום קופי במשרד הדיגיטל משרוקית. אני ופרוג: "האווירה במקום
יועץ אסטרטגי מוסמך בשיווק ומומחה ליזמות עסקית באינטרנט. מרצה מזה 20 שנה בשיווק באינטרנט, יזמות עסקית באינטרנט ופיתוח עסקי מקוון, במגוון מוסדות באקדמיה, במכללות ומרכזי
רוני אפלבוים, קופירייטר מסחרי ופוליטי משנת 1982, בחברות פרסום רבות ובאופן עצמאי. נשוי ואב ל-3, תואר שני בפילוסופיה, אונ' ת"א. מפתח "שפת הלמה-לי", שפה פרסומית/שכנועית
קריאייטיב וקופירייטר, נותן שירות לעסקים, עמותות, מפרסמים ומשרדי פרסום, מרצה לקופירייטינג ולקריאייטיב.
1. עברתי ב-16 השנים האחרונות בכמה תחנות מרכזיות בעולם הפרסום, במגזר הכללי ובמגזר החרדי: שלמור אבנון עמיחי, גל אורן, פובליסיס, ברוקנר נטע יער ובאומן בר