מידע נוסף

פרסום קריאייטיב וקופירייטינג

ליצור קריאייטיב וקמפיינים מדוייקים בקורס פרסום

כי פרסום לומדים מפרסומאים

מבלי להתפשר על רף קבלה

לחשוב כמו פרסומאי. לכתוב כמו קופירייטר. ליצור כמו ארט-דיירקטור. לתכנן כמו אסטרטג. להגות רעיונות קריאייטיביים ולהוביל מהלכי מיתוג ופרסום אפקטיביים. לראות ולשמוע תקשורת בדרך אחרת, ובעיקר - ליצור אותה אחרת.
אלה היכולות שעמן תצאו מקורס "פרסום, קריאייטיב וקופירייטינג" במכללת פרוג. יכולות שיתנו לכם יתרון מנצח הן בבואכם להשתלב כשכירים בתחום המרתק הזה (משרדי פרסום ויחסי ציבור, חברות לקידום מכירות, חברות מיתוג וכו') או לשגשג כבעלי עסק פרטי משלכם.
הקורס נבנה ומועבר על ידי אנשי פרסום, מנהלי קריאייטיב וקופירייטרים מהשורה הראשונה בישראל. כולם אנשי מקצוע מנוסים שחתומים על עש רות קמפיינים עטורי פרסים עבור מותגים מכל הגדלים והסוגים - הן במגזר הדתי-חרדי והן במגזר הכללי. הקורס מבוסס על תוכניות ההכשרה המקצועיות במכללות המובילות לפרסום במגזר הכללי, תוך התאמה קפדנית ומוחלטת לעולם החרדי.
מדובר בקורס תובעני ויסודי המשלב ידע תאורטי עם פרקטיקה ותרגול מעשי רב. הוא בנוי לפי מודל חדשני המשלב בין למידה עניינית ו"תכל'סית" מאוד לבין עומק, מיומנות ומעוף יצירתי. לאורך הקורס משולבים סיורים, סדנאות, מצגות, הדגמות, דיונים, הסברים, ניתוחי קמפיינים, משימות לבית, גיבוש תיק עבודות ופרויקט גמר אישי מקיף המהווה סימולציה של מסע פרסום אמיתי בסטנדרטים של משרד פרסום גדול.

משך המסלול:

כשנה

40
מפגשים

140
שעות

סה"כ משך הקורס: כשנה.
מספר מפגשים: כ-40 מפגשים,
בשעות הבוקר 10:00-13:30  
או בשעות ערב 18:30-22:00

הלימודים ומפגשי התרגול מתקיימים בכיתות העריכה והמחשבים המתקדמות של בית פרוג בבני ברק או בירושלים

המעוניינים להירשם ללימודים במסלול העיצוב פנים, יעברו מבחני קבלה הכוללים ראיון אישי, שמטרתם לוודא את ההתאמה הבסיסית למסלול המבוקש.

קורס תכנות לחרדים

יחידה א'

מבוא כללי

מבוא כללי
  • מושגי יסוד בשיווק
  • מושגי יסוד בפרסום ובמיתוג
  • חשיבה יצירתית
  • מבנה משרד פרסום
  • תפקידים ותהליכי עבודה בפרסום ועוד…

יחידה ב'

שלב בסיסי

שלב בסיסי
  • חשיבה אסטרטגית
  • ניתוח סיטואציות תקשורתיות
  • מיפוי קהלים ואפיון פרסונות
  • מודל SWOT, בידול ו-USP
  • הבריף הפרסומי: משמעותו, איך בונים אותו ואיך עובדים לפיו
  • מיתוג אסטרטגי,
  • ארכיטקטורת מותג, מיצוב, יצירתיות במיתוג, עיצוב ומלל במיתוג, שמות למותגים
  • יצירת סיסמאות, גיבוש וחידוד מסרים, כתיבה יצירתית אפקטיבית
  • הפסיכולוגיה של הפרסום,
  • טכניקות NLP להשפעה
  • פסיכולוגית בתקשורת,
  • כתיבה שיווקית שכנועית
  • בניית תיק עבודות, שיווק עצמי לאנשי פרסום וקריאייטיב, כלים לבנייה וקידום העסק הפרטי, הגדרה עסקית עצמית, ניהול קריירה ועוד...

יחידה ג'

מדיות בפרסום

מדיות בפרסוםים
  • שילוט ועיתונות (פרינט)
  • רדיו
  • פרסום "גרילה"
  • שיווק ישיר ו-BTL
  • שיווק בווידאו ותסריטאות שיווקית, עקרונות ומושגים בהפקה
  • פרסום ושיווק דיגיטלי: מדיה חברתית, מנועי חיפוש, אפיון אתרים, קופירייטינג וכתיבה שיווקית באינטרנט, פרסום ווירלי ומהלכי "באזז" ברשת
  • פרסום אינטגרלי (360 מעלות) ועוד…

יחידה ד'

שלב מתקדם

שלב מתקדם
  • מודלים ונוסחאות לבחינה וסינון רעיונות
  • כלים לחשיבה יצירתית שיטתית
  • עיבוי וליטוש תיקי עבודות
  • טכניקות כתיבה מתקדמות, פורמטים לכותרת מנצחת, טקסט וסאבטקסט, סוגי טקסט שונים ועקרונות בנייתם
  • ז'אנרים וסגנונות בקריאייטיב,
  • טכניקות קריאייטיב מתקדמות
  • פרסום מכירתי (הארד-סייל)
  • פתרון בריפים מרובים בלחץ זמן
  • סיור במשרדי פרסום ובאולפני רדיו (אופציונלי על בסיס זמינות המארחים)
  • מיומנויות וכלים מתקדמים לכתיבה יצירתית ועוד…

יחידה ה'

הכנה לשטח

הכנה לשטח
  • אמנות הפרזנטציה ומכירת הרעיונות
  • התנהלות תפעולית בעסק וניהול לקוחות
  • פרויקט גמר מסכם המשלב את כל הידע שנצבר בקורס, עם
  • הנחייה אישית ומשוב מאנשי מקצוע.

הצטרפו עכשיו למאות בוגרי פרוג מכל רחבי הארץ שהשתלבו בשוק התעסוקה  מהשורה הראשונה כשכירים  או כעצמאים מצליחים!

צרו קשר עוד היום >>

מלאו את הפרטים בטופס במצורף ונחזור אליכם עם הפרטים המלאים:

מרצי המסלול