Chat with us, powered by LiveChat

מי רוצה מתנות חינם? רוצו להוריד…

עוד לא הורדתם?! 🙂

אפליקציית ריפסטיישן (Riffstation), שעלתה עד כה 35 דולר, זמינה עכשיו בחינם לווינדוס ולמק.

האפליקציה החכמה, מסייעת לעיבוד שיר, על ידי מגוון פונקציות כגון: האטה והאצה חכמות, השומרות על איכות הצלילים, הוספת אקורדי גיטרה לשיר, ופונקציות עיבוד חכמות נוספות.

אבל זה עוד לא הכל. הכלי המפתיע ביותר בתוכנה, הוא ללא ספק זיהוי האקורדים החכם, בו התוכנה מזהה ומבודדת באופן אוטומטי את אקורדי הגיטרה של השיר, ולכם נשאר רק ללוות לפי האקורדים בוויזואל המרשים שהיא מציגה.

התוכנה גם לשמוע את השיר בלי אקורדי הגיטרה, בשביל שהליווי יהיה בלעדי שלכם… וגם ההיפך: לנגן רק את האקורדים – למתקשים…

אז מה זו הפילנטרופיות הזו?!

כנראה שהחברה מתכננת להוציא גירסה חדשה ולא חינמית של התוכנה, ובינתיים היא מחלקת אותה חינם – רק למי שמשאיר שם וכתובת מייל, בשביל להיפגש בהמשך. טוב, זה עדיין יותר זול מ 35$.

האם בהמשך הגירסה הזו תוסיף להיות זמינה חינמית? ימים יאמרו.

בינתיים, אתם מוזמנים להוריד מכאן:

https://pro.riffstation.com/features_page/

ועוד בדיגיטל, שתי חדשות גוגליות חמות:

ב – Google Photos נוספו לאחרונה שני פיצ'רים חדשים, שיקלו על השימוש, גם אם הם לא יהפכו אותו למשהו חדש.

הראשון, והחשוב ביותר, הוא פונקציית המועדפים. הפונקציה המוכרת לכולנו בדמות לחצן הכוכב בג'ימייל – מעכשיו מככבת גם בGoogle Photos.

מה זה נותן לנו?

אם ניסינו עד היום לערוך אלבום באמצעות Google Photos, והיינו צריכים לבחור כל תמונה ידנית, ולהעביר אותה לתיקיית יעד אחת – מהיום נסמן את התמונה שמצאה חן בעינינו כמועדפת, והדרך לאלבום קצרה מתמיד!

הפיצ'ר השני הוא חברתי, והוא לחצן עם סמל לב על יד שורת התגובות. קשה לכם להגיב אבל רוצים לפרגן? שימו – לב!

ועוד מגוגל:

מה לא נכתב על התצוגה החדשה של ג'ימייל, שהיא נוחה – ושהיא לא, שהיא מעודכנת – ושנעלמו ממנה אי אלו פונקציות נחוצות. שהיא קלילה – ושהיא מסורבלת. אבל השיפור הבא, יתקבל בודאי בברכה.

ובכן, גוגל התחשבה הפעם באלו מבינינו שכותבים מיילים ארוכים, והרבה. והיא מציעה פונקציה של השלמת משפטים חכמה (כן! לא אותיות!).

כמה פשוט וקל. אתם מתחילים לכתוב משפט, והבינה המלאכותית המתקדמת של ג'ימייל תציע לכם אפשרות אחת או יותר של השלמה למשפט, אותו תוכלו לבחור באמצעות הקשה על tab.

אז בשלב זה כנראה זה עדיין לא קיים בעברית, אבל מי שמשתמש בג'ימייל באנגלית יכול פשוט להיכנס ל'הגדרות', לאשר 'גישה לתכונות ניסיוניות', וזהו. כיף.

אה, ואם הזכרנו את גוגל, אז גוגל מוציאה בימים האחרונים את הגירסה ה67 של כרום. למי שאינו עוסק בתכנות, הכבוד לדלג על שורה זו, משתמש רגיל אינו עשוי כמעט ליהנות מהשינויים.

סיימנו לטפל במחשב, עכשיו משהו בשביל אנשים אנושיים דווקא.

המחנכת והסופרת נחמי זקלס, שבכובעה השני (או השלישי) הינה מנתחת התנהגות, המטפלת בקשיי התנהגות ותפקוד אצל ילדים, יצאה לאחרונה ביוזמה חדשנית ותועלתית במיוחד: פתיחת אתר עם אינדקס מטפלים פרא רפואיים לילדים ולנוער למגזר החרדי.

הרעיון לפתיחת האתר נבט מתוך השטח ומתוך פניות של הורים שחיפשו אחר מטפלים מקצועיים מבלי לוותר על התאמה לאורח חיים המבוסס על ערכי התורה והמצוות ללא פשרות.

האתר כולל גם בלוג עדכני, עם פוסטים בנושאים טיפוליים וחינוכיים, והדרכות ברורות ומגוונות שניתן ליישם בבית בהנאה.

ניתן לקבל את הפוסטים וידיעות חדשות נוספות גם בניוזלטר שיישלח ישירות למייל לאחר ההרשמה באתר.

לדבריה, היא מקבלת תגובות נלהבות והוקרה על הקלת תהליך מציאת מטפל מתאים.
זאת, לאחר שזקלס הוציאה בחודשים האחרונים את ספרה, המשלב את אומנות הספרות והפסיכולוגיה יחד- 'כפר הרגישים', שראה הצלחה רבה.

אז בקרו והתרשמו בכתובת האתר : http://hametaplim.com/

עד כאן לשבוע זה, נשמח להיות אתכם עם חדשות טובות גם בשבוע הבא!

מי רוצה מתנות חינם? רוצו להוריד…