Chat with us, powered by LiveChat

כמה סודות על השפעת סרטוני אנימציה

דוד צעד לעבר הקלפי, הוא כבר ידע שהפתק שהוא ישלשל לקלפי לראשות העיר, זה יהיה למועמד אותו הכיר מהקדנציה הקודמת, למרות שלא היה מרוצה ממנו במיוחד, הוא לא אוהב שינויים, ולא סיכונים, וגם אין לו אמביציה לברר על המועמדים החדשים, מה מרכולתם והאם זה טוב לו.
רק ביציאה חזרה מהקלפי שם דוד לב, שהמועמד לו הצביע הוא המועמד החדש שבקושי הכיר אותו, והוא הכניס אותו למעטפה כמתוך הרגל.. דוד קפא על מקומו כאחוז רעם.. מאיפה אני מכיר אותו? הן זה נגד טבעי, וגם לא תכננתי מעולם להצביע לו, חיוך קטן התפשט על פניו של דוד שכשחשב שאולי באמת זו היתה הבחירה הנכונה כי בפועל המועמד לו הוא הצביע, הוא צעיר מבטיח ונותן הרבה מעבר למה שנתן ראש העיר הקודם..
הסיבה שדוד מיודעינו בחר למועמד הזה בלי משים, אולי דוד לא יודע, אבל אני יודעת.. המועמד הזה פרסם סרטונים על עבודתו הרבה למען התושבים בעיריה, וכשחיפש דוד באינטרנט "איך מקבלים הנחה בארנונה" קפץ לפניו סרטון קצרצר ומעניין בן 20 שניות בו המועמד פורס את משנתו שממש מדברת אל דוד.
וכך פעל הסרטון על דוד ונכנס היישר לתת מודע שלו, כי מאז שצפה בסרטון כבר היה ברור לו שאם יצטרך פעם הבאה הנחה בארנונה או בעיות נוספות הצצות לו, המועמד הצעיר יעשה לו את העבודה…
איך זה עובד באמת?
זה לא רק סרטון! זה למצוא את הצופה הנכון בזמן הנכון ועם הסרטון, כי אם דוד היה תושב עיר אחרת, זה לא היה עושה כלום, אם דוד היה מרוצה מפעילות העירייה זה גם לא היה עושה את העבודה אותו הדבר. הסרטון מצא את דוד בזמן המצוקה, ונתן לו מענה ואלטרנטיבה הולמת! אין כמו זה!
לקוחות לפעמים מתקשרים שהם רוצים סרטון של דקה וחצי, אבל אחרי שתי שאלות פשוטות משתנים הרצונות שלהם.
שאלה א: מהי מטרת הסרטון.
שאלה ב: איפה אתה מתכנן לפרסם אותו.
אם התשובה היא בוואטסאפ בפייסבוק או בקמפיין בגוגל, במקרים רבים סרטון באורך של דקה וחצי שווה פחות ממודעה גרפית, כי בעידן שלנו, הרשת עמוסה בחומר לצפייה, ואין לצופה הפוטנציאלי יותר מדי זמן "לבזבז" על הסרטון שלכם, ברגע שהוא יקבל סרטון ארוך, גם אם הוא יעניין אותו, הוא ידחה את הצפיה בו לזמן ההפסקה או לאחר העבודה. מה שמן הסתם כבר לא יקרה.
לעומת זאת בסרטונצ'יק בן 20 עד 30 שניות, הצופה ייתן צ'אנס את 8 שניות המבחן לבדוק אם זה מעניין, מרתק, ואלי אף שווה העברה, (ואם הוא לא אהב, לא נורא, הוא כבר ראה חצי…)
אך אם אתם צריכים את הסרטון לדף הבית של האתר שלכם, או לחלופין לדף נחיתה כשה'לידים' הפוטנציאלים בשלים מאד למוצר שלכם, אז בוודאי כדאי לעשות סרטון בן דקה וחצי, הצופה יתיישב כאן לבחון את העסק שלך, וכדאי לתת לו את כל המעלות ונקודות הבידול של העסק שלך.
קצר זה קולע
הנה דוגמא לסרטון (קצר שעשינו בסטודיו), שעשה את העבודה: הוא קצרצר מוצלח והגיע לקהל יעד אליו הוא מיועד.
מה שקובע אם סרטון יהפוך לויראלי הוא הרצון שהוא מעורר לשתף. האנשים מסתכלים על עצמם כעל צינור של מידע וחדשות: ככל שאני משתף תכנים מעניינים יותר, כך החברים יחשבו עלי שאני מעניין ויש לי חיים מעניינים. לכן תמיד כדאי ליצור סרטון היוצר אמפתיה כלשהי או ערך מוסף כלשהו, הרצון לשתף מתעורר כאשר נוצרת הזדהות עם מושא הסרטון. מי שמשתף מחשיב את עצמו כחלק מהסרטון, הוא עומד מאחוריו. ולכן אם הסרטון קצר, גוברים הסיכויים שיעבירו אותו, ישתפו אותו ויצפו בו.
לסיכום, אם אתה רוצה לעשות סרטון לעסק שלך, דבר ראשון ולפני הכל צריך לשאול: למה הוא מיועד, והיכן אני רוצה לפרסם אותו.. אל תגידו נראה.. אחרי שהחלטת למה הוא מיועד, חשוב לבדוק מה זה עוד דורש ממך. רק אחרי זה ניגשים להתאים את הסרטון למטרה הנכספת.
בהצלחה!
לאתר שלנו studio-weisfish.com

כמה סודות על השפעת סרטוני אנימציה