Chat with us, powered by LiveChat

הכירו את !Itzik aflalo branding

לקוחות: "היום, שנה אחרי פתיחת העסק יש לי בערך 50 לקוחות קבועים. מזדמנים יש מאות ב"ה… עסקים מכל התחומים, חברות גדולות כמו רשתות חנויות של גברים בירושלים ובבני ברק. מנטור. בי-פטנט שהיא חברה גדולה של פטנטים מחו"ל. מעבדות חרמון ועוד וכן הרבה חברות קטנות.


בי-פטנט: דוכן המוצרים כאשר גם הלוגו וגם אריזות המוצרים עוצבו ע"י איציק אפללו.

מה שלקחתי מפרוג לחיים: "היה לנו 2-3 מפגשים עם חיים דיקמן בכל מה שנוגע לניהול סטודיו. על תמחור נכון, אוריינטציה מול הלקוח והכל בתוך מיתוג עצמי.

מלבד זה, איתמר גור שעזר לי בצורה יוצאת דופן. כיון אותי המון גם אחרי הלימודים והיה זמין בשבילי לכל שאלה. לאחר סיום הלימודים עבדנו יחד תקופה קצרה, וכמו לתלמיד אישי הוא נתן לי כיוון מאד משמעותי שמלווה אותי בעסק תמיד".

עושים עסק מסיפור: "הגיעה אליי לקוחה מהארץ ובקשה מדבקה למאפיה בניו יורק שנקראת 'פיתה אקספרס'. כשהיא הגיע לסטודיו היא סיפרה שיש לה קרוב משפחה בחו"ל שמנהל את קו הפיתות המרוקאיות של המאפייה. כך התיישבה אצלי במחברת ההזמנה ועיצבתי להם שקית לקו הפיתות האלו.
אחרי שנה נסעתי לניו- יורק לטיול, נכנסתי לאחד הסופרים הגדולים Pomegranate, וזיהיתי מדף שלם עם חברת הפיתות כשהעיצוב שלי מתנוסס שם. זה היה מבחינתי רגע מאד מרגש, ממש צעד אחד קדימה".


חבילת הפיתות המרוקאיות עם העיצוב של אפללו.

לסיום, טיפ לקולגות: "אל תחסכו זמן על הפרטים הקטנים, הם שעושים את ההבדל! ועוד משהו, עדיף לקוח אחד של 1,000 שקלים מעשרה של 100"… 🙂

הכירו את !Itzik aflalo branding