מכללת פרוג , בני ברק: רח’ ז’בוטינסקי 168 מגדלי שקל   |  ירושלים: רח' שטראוס 3   |  טלפון: 0722201433

קמפיין במבחן: כאן בונים מגדלים באוויר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

שני קמפיינים מרתקים מונחים על שולחננו. הקמפיינים לקוחים מרחבי העולם, שניהם עוסקים בבניה: האחד בבנית בית אישי ללקוח, ללא צורך בתשלומי שכירות שמותירים את השוכר עם מקום למגורים, אך שום דבר מבחינת מקום ממשי השיך לו.

השני: דווקא עוסק בהפצת מזון כשר קפוא בארה"ב הניתן לאכילה תוך בישול של מספר דקות תמימות. אך גם בו אפקט הבניה היה חשוב למפרסם, על מנת לסבר את אזנינו, כמה חשוב לו ליצור סביבה תומכת לאכלי כשרות- גם כאשר הם לא נמצאים בקרבת הבית.

שכירות כמו חול

המושג מבוסס על סיפור ידוע ישן מילדותנו: סיפור של שלושה אחים בני אותה משפחה ששמעו על סופה מתקרבת. הם ניסו להתגונן בפניה על ידי בניית מבנים לגור בהם בזמן הסופה. כאשר אחד מהם בנה את ביתו מחציר, ועוד אחד מחול, ושניהם בסופו של דבר איבדו את בתיהם בגלל סופת רוח (רק ביתו של השלישי שהיה עשוי מאבן- ונבנה בעמל רב, שרד את הסופה ובסופו של דבר הציל את כולם).

"כך הקשרנו את הסיפור למוצר שלנו- הלוואה לדיור" מסבירים במשרד היח"צ הפרטי של הבנק. "מכיון שאנו מאמינים שכאשר אתה מוציא את הכסף שלך על שכר דירה, זה כמו לזרוק כסף, ובסוף היום זה לא הבית שלך! לכן עליך להזדרז ולבקש הלוואה הביתה מהבנק שלך על מנת שתוכל לגור ב'בית מוצק לבנים' שממשיך להיות הנכס שלך לנצח, כאשר פירעון ההלוואה נעשה בהתאם לתשלום שכר דירה, כך שהתנאים נוחים בדיוק כמו תשלום שכירות חודשי, אך התוצאה: ארבע קירות חזקים, מוצקים ושייכים לך".

הפרסומת נוצרה על-ידי Cheil, Jordan for Jordan Commercial Bank.

 

ויש מה לאכול… 

פרסומת שנוצרה עבור "מאל מארט", אחד המותגים המובילים בתחום המזון הכשר בארה"ב, שמוכרת מוצרים טריים וקפואים. קמפיין מודעות זה פותח כדי לקדם את קו "ארוחות מדהימות" של מאל מארט: מגוון של ארוחות קפואות כשרות, כל אחד מוכן תוך שתי דקות בלבד.

"כצרכן כשר, הגבלות תזונתיות נקרות לעיתים קרובות, ומגבילות את זמינות המזון במהלך הנסיעה (בעיקר בחו"ל, כאשר אפשרויות כשרות יכולות להיות נדירות במקומות פחות מפותחים מבחינה יהודית) ושהות במקום זר או מרוחק מחנויות כשרות. כדי לחזק את ידם של הצרכנים הכשרים, בנינו אנדרטאות אייקוניות מקופסאות "ארוחות מדהימות". הדבר בא להראות כי בכל מקום שבו נמצא אדם המקפיד על כשרות: בחופשה, ביציאה למרחקים או בדרכים- אוכל טוב תמיד יהיה קיים לו בסביבה.

הפרסומת נוצרה על ידי Mann Sales Co, ארצות הברית עבור Meal Mart.

 

 

מקור: אתר adsoftheworld

 

סגירת תפריט