הכרות עם עולם חוויית המשתמש, הגדרות, עקרונות שעומדים בבסיס ההתנהגות האנושית, היסטוריה ומונחים חשובים בתחום. נבין את ההבדלים בין UX ל- UI ונכיר את התשתית והשלבים שעליהם נשען תכנון וחוויית המשתמש.
מתודולוגיות וכלי מחקר שמסייעים לקבל החלטות לגבי עיצוב מוצרים ישענו על ציפיות המשתמשים.
על ההבדלים בין מאפיין למעצב, חשיבות מסמכי האיפיון, מה הם צריכים להכיל? מי משתמש בהם? וכן, נכיר שיטות וכלים ליצירת מסמכי איפיון
ההבדלים בין עיצוב לפרינט לעיצוב לדיגיטל והדרכים ליצירת שפה ויזואלית לממשקים דיגיטליים. כיצד ליצור גריד ולבחור קו עיצובי מנחה, בחירת צבעים מושכלת והקשר בין העיצוב הוויזואלי לחוויית המשתמש.
מבנה המסכים שבהם המשתמשים צריכים לפעול, התאמת המבנה לאופי המוצר, דרכים להנגשת המידע בצורה פשוטה למשתמשים, מודלים לניווט בפלטפורמות השונות וארכיטקטורה של מוצרים מורכבים.
מבנה המסך הקטן וההבדלים בין תכנון לסמארטפונים, טאבלטים ודסקטופ. שיטת Mobile first ואפליקציות Native, היברידיות, אתרי מובייל ותכנון מסכי מגע.
מה חשוב לדעת על הטרנדים בעיצוב לעולם הדיגיטלי? איפה מתעדכנים? לאן עולם העיצוב הולך? על אנימציות, וידיאו, צבעים וטיפוגרפיה.
כיצד בונים תהליכי המשתמש במוצר, איך מפשטים אותם ואיך מאפשרים למשתמשים להשלים בקלות את המשימה שלשמה הגיעו.
מהו חוק הנגישות? כיצד מתכננים חוויית משתמש עבור אנשים עם מוגבלויות? על אילו עקרונות צריך לשמור?
השפה בה אנחנו פונים למשתמשים כאשר הם מתבקשים לבצע פעולות בממשק. איך בוחרים מה לכתוב בחלקי הממשק השונים: בטפסים, בהודעות שגיאה, בכפתורי הנעה לפועולה, בתפריט ועוד.