Chat with us, powered by LiveChat

עושים קריאייטיב

בחודש הבא, תיפתח במכללת בית פרוג בס"ד קבוצה חדשה של לימודי פרסום. לכבוד המאורע, נתמקד בתחום הקריאייטיב. אספנו כמה עבודות מרתקות מרחבי העולם שמוכיחות (שוב) שאין גבול לדמיון וליצירתיות. תיהנו.

בטוחים בדרכים

סדרת מודעות הקוראת לנהגים לא להשתמש בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה:

 

ו… עוד סדרת מודעות הקוראת לנהגים לא להשתמש בטלפון הסלולרי בזמן הנהיגה – הסלולרי הוא נשק.

לא משתמשים בסלולרי? יפה. עכשיו רצוי שגם לא תשתו כשאתם נוהגים…

 

  

 

הגענו בבטחה? נטוס לשלום

מודעות של חברת נסיעות שמספרות כמה זול לטוס ליעדים שונים בעולם:

 

והכי חשוב – לשים לב על הכבודה

חברת שילוח שמבטיחה לכם שהסחורות שתשלחו לא “יתערבבו” בדרך:

 

ואי אפשר בלי

את החיבה שלנו לכרטיסי ביקור בטח כבר הכרתם. לא סתם אנחנו אוהבים אותם – זה אחד הפריטים שאף אחד לא יכול בלעדיהם, אבל כולם אוהבים להשמיץ (“זה פאסה!”, “מי משתמש היום בכרטיסי ביקור? הכל בסלולרי”, “ממילא זורקים את זה חמש דקות אחרי שמקבלים את זה”). אז זהו – שאם מדובר בכרטיס מקורי, הוא גם פותח את הדלת לעסקים וגם שומרים אותו הרבה מאוד זמן. הנה כמה כרטיסים שאספנו לאחרונה:

כרטיס ביקור של רופא

 

כרטיס ביקור של מסעדה יוונית

 

כרטיס ביקור של סטודיו ליוגה

ויש לנו גם נציג ישראלי! משרד הפרסום Addict מחיפה יצר עבור חברת קייטרינג כרטיס ביקור אכיל, משוקולד – במהלך שקיבל חשיפה גם במגזינים נחשבים בחו”ל.

 

אנחנו מקווים שזה עשה לכם חשק לשבת ו”לעשות קריאייטיב”, ואנו כמובן מזמינים אתכם להצטרף לאחד המחזורים הבאים במסלול פרסום שלנו!

מקורות: adeevee.com | creativebloq.com

 

 

 

עושים קריאייטיב